Create your own banner at mybannermaker.com!
:::WELCOME TO HELANG MERAH OFFiCiAL WEBSiTE:::
Prologue.
kami bukan pertubuhan rasmi bawah mana mana badan yang tertakluk kepada mana mana peraturan kecuali undang undang negara. kami bukan kumpulan kumpulan kongsi gelap yang menawarkan perlindungan dengan bayaran. kami bukan "study group" bawah mana mana senior. kami juga bukan pasukan bola jaring, bola tampar, bola sepak atau bola keranjang. jadi apa kah kami ?

helang merah hanyalah sekumpulan remaja berwawasan yang dikumpulkan dibawah satu pentadbiran sistematik yang diwujudkan semata mata atas satu objektif. sukasuka. kami tidak meletakkan sebarang syarat keahlian atau yuran bulanan, mahupun tahunan. setiap seorang daripada kami mempunyai satu persamaan yang menjadikan kami sebuah badan bukan kerajaan yang utuh ; kami suka bersukaria :D

sejak akhir 2009, helang merah telah aktif beroperasi mencari kesukariaan di sekeliling kawasan universiti kami. secara tiba tiba, kumpulan yang ditubuhkan dengan objektif mutlak untuk sukasuka telah berubah menjadi sebuah keluarga, atau yang kami termakan sebagai brotherhood.kebajikan setiap ahli kami menjadi tanggungjawab kami bersama.

dari mana helang merah mendapat namanya?

HAAAAAAAAAAAAAAA. itu takboleh bagitahu. kerana hanya kami yang tahu. dan kami takmahu anda tahu.

pengasas kepada kumpulan ini adalah khairul firdaus (moga) dan fikri osman.setakat penulisan ini, helang merah mempunyai 16 orang ahli dan semakin berkembang.


"TOGETHER WE STOOD, AS ONE BROTHERHOOD."



ruangan ini dicipta sebagai jurnal sukaduka perjalanan kami, dan untuk dikongsi kepada ahli, mahupun bukan ahli. mana tahu, jadi inspirasi.kan? buat novel ke.helang merah the movie ke. siapa tahu kan ? haha.

by: kak long.

4 comments:

datu said...

fuyyo....elok lah tue......gmbar kt atas aku xda....ahhahah..........terbaek la......faeqah yg montel kan!.....HUHUHHHH.....

Hafiy said...

hahaha...
ayub mmg guna nama datu..
serius sengal...
n lastly ak sgt syg2 HM...♥

"Together We Stand as One"

HM said...

tampo kau ayub, tampo kau !!!

mr tah said...

lorh...pic tu kene tuklar

Post a Comment